Cheat Token Ninja Saga



Long time , i never share any cheat of ninja saga .. Today i will share cheat token ninja saga, Not only your character will be receive the token but your clan token also will be increase  .. Realise on april 2013 , Try it before patched !!

Tools :
- Fiddler :  Click Here
- SWF File Via Mediafire : Click Here
- SWF File Via File dropper : Click Here
- Password : seo-xt

Tutorial :

Download File
Extrach rar >> set the Password
Open Fiddler 2 >> Select AutoResponder tab (icon lightning)
Tick: ✓ Enable Automatic Responses
✓ Unmatched request passthrought
Drag swf file to Auto responder table
Open your browser >> Must Clear Chache
Login to Ninja Saga >> Go to Shop
Select then Buy the hack and see your token, Happy Cheating !
credit : purnama yasa

6 comments

Anonymous
December 9, 2013 at 7:58 PM

Wow ! Saya Mendapat 200 Token Gratis Dari >>>>>>>>>> www.freetokenns.blogspot.com
Cepat Kunjungi

Anonymous
December 18, 2013 at 4:23 AM

Wow ! Saya Mendapat 200 Token Gratis Dari >>>>>>>>>> www.freetokenns.blogspot.com
Cepat Kunjungi

January 15, 2014 at 1:48 AM

Wow ! Saya Mendapat 200 Token Gratis Dari >>>>>>>>>> www.freetokenns.blogspot.com
Cepat Kunjungi

May 14, 2014 at 5:51 PM

Wow ! Saya Mendapat 200 Token Gratis Dari >>>>>>>>>> www.freetokenns.blogspot.com
Cepat Kunjungi

May 14, 2014 at 5:51 PM

Wow ! Saya Mendapat 200 Token Gratis Dari >>>>>>>>>> www.freetokenns.blogspot.com
Cepat Kunjungi

June 23, 2014 at 11:02 PM

Wow ! Saya Mendapat 200 Token Gratis Dari >>>>>>>>>> www.freetokenns.blogspot.com
Cepat Kunjungi

Post a Comment - Back to Content

Jika Anda Seorang Blogger Sejati maka Berkomentar lah.. Untuk Memberi Komentar atau kritikan tentang Blog Saya..
Tata Cara Berkomentar Yang Baik..

1.Berkomentarlah dengan kata-kata yang sopan
2.No SPAM, SARA atau P*RN
3.Saya Membiarkan Semua Orang Untuk Berkomentar di blog ini Untuk Blogwalking / Mencari Backlink bisa Menggunakan OPENID URL dan NAME/URL . Tidak Disarankan Menggunakan Anonymous dan komentar tersebut akan Di Hapus.
Jadi Berkomentar lah Yang Baik
^_^

Komentar kalian

Total Tayangan Laman

Tukar Link Yuk..!!!

SUBHANOSUKE